PREGUNTES FREQÜENTS

1. POLÍTICA DE CANCEL·LACIÓ

2. RESERVES DE GRUPS

3. AL·LÈRGIES, INTOL·LERÀNCIES I OPCIONS VEGETARIANES/VEGANES

4. TERRASSA

5. ACCESSIBILITAT, FUTURS MALEDUCATS I PELUTS

 

1. Política de Cancel·lació

1.1. Com funciona la política de cancel·lació?

La política de cancel·lació requereix facilitar les dades d’una targeta de dèbit/crèdit per a confirmar i garantir la reserva.
En cap cas es cobra o bloqueja cap import per avançat.
La política estableix que en cas que no us presenteu o cancel·leu amb menys de 6 hores d’antelació, ens reservem el dret a cobrar 20€/comensal.

1.2. En quines reserves s’aplica la política de cancel·lació?

Només en alguns dies i franges horàries. El motor de reserves us informarà i sol·licitarà les dades si és necessari.

1.3. Com puc facilitar i validar les dades de la targeta?

Durant la reserva podreu introduir les dades. Si la reserva és per telèfon o Google, rebreu un enllaç per correu amb validesa de 8 hores per introduir-les.

Procés de validació de la targeta:

1) Introduir les dades de la targeta

2) Confirmar el càrrec de 0€ a l’app del banc

3) Tornar al navegador per confirmar

>> Aquí podeu veure un vídeo on s’explica pas per pas com facilitar les dades.

↑ Torna a dalt

2. Reserves de Grups

2.1. Com funcionen les reserves de grup?

1. Per a taules de 6 a 10 persones només treballem amb menú de grups.

2. Les reserves de grups porten associada política de cancel·lació i es requereix una targeta de dèbit/crèdit com a garantia (en cap cas es cobra res per avançat).

>> Aquí podeu trobar tota la informació al respecte sobre els menús.

2.2. Com puc fer una reserva de grup?

A través del motor de reserves. Al reservar, cal seleccionar el menú i facilitar les dades de la targeta per confirmar i garantir la reserva.
Recordem que NO es cobra res per avançat.

2.3. Puc canviar de menú?

Sí, la selecció no és definitiva. Tanmateix, no es podran fer canvis amb menys de 24 hores d'antelació. 
Recordem, també, que tots els comensals han de fer el mateix menú.

↑ Torna a dalt

3. Al·lèrgies, intoleràncies i opcions vegetarianes/veganes

3.1. Disposeu de carta d’al·lèrgens?

Sí, tenim a la vostra disposició una carta d'al·lèrgens que trobareu al menú del web.

3.2. Es poden modificar plats per al·lèrgies o intoleràncies?

Sempre intentem adaptar-nos a les restriccions alimentàries dels Fieros tot i que NO garantim que sempre sigui possible.

3.3. Disposeu d’opcions vegetarianes?

Sí. Tot i que la nostra carta varia segons la temporada, normalment hi ha unes 2 o 3 opcions vegetarianes.

D’altra banda, procurem adaptar alguns altres plats en la mesura del possible (no es garanteix).

3.4. Disposeu d’opcions veganes?

No. En alguns casos podem adaptar alguns plats segons les opcions disponibles tot i que no ens considerem un establiment recomanable per a vegans.

↑ Torna a dalt

4. Terrassa i zones del restaurant

4.1. Disposeu de sala privada?

No.

4.2. Disposeu de terrassa?

No.

 Torna a dalt

5. Accessibilitat, futurs Maleducats i peluts

5.1. Disposeu d’accés i espai per a cadires de rodes?

Sí, però no totes les taules són acomodables per a persones amb mobilitat reduïda.

5.2. Disposeu de trones o seients per a nadons?

No.

5.3. Accepteu mascotes i gossos?

Malauradament no acceptem mascotes de cap tipus al restaurant.

Agraïm que ens informeu de qualsevol condició per facilitar-vos el màxim confort possible.

↑ Torna a dalt